გაკვეთილის თემა
|
ვაჟა-ფშაველას ,,ზამთარი,,
მარცვალი, სიტყვის დამარცვლა.
|
კლასი
|
მეორე
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
13
|
სსსმ მოსწავლე
|
1
|
ესგ-ს მიზნები
|
წელიწადის დროები, მათი ერთმანეთისგან გარჩევა და ანალიზი
|
გაკვეთილის მიზნები
|
ბუნებრივ მოვლენებზე დაკვირვება,
პოეტური ტექსტის აღქმა, გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევის დაუფლება, ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება, ლოგიკური აზროვნების განვითარება, სიტყვების დამარცვლა.
|
ისგ-ს მიზანი
|
წელიწადის დროების გარჩევა ერთმანეთისგან
|
გაკვეთილის მიმდევრობა
|
მოსამზადებელი სამუშაო წინარე ცოდნაზე დაყრდნობით/მოსწავლეებმა იციან
წელიწადის დროების დასახელება და შესაბამისი ბუნებრივი მოვლენები/ (5 წთ.).
ტექსტის წაკითხვა მასწავლებლის მიერ გამომეტყველებით (5 წთ.)
ტექსტის წაკითხვა მოსწავლეების მიერ (5 წთ.)
ტექსტის დამუშავება/ახალი სიტყვებისა და გამოთქმების ანალიზი, თვალსაჩინო
პლაკატების გამოყენება, ასოციაციური სქემის შექმნა-,,ზამთარი,,/(10 წთ.)
სსსმ მოსწავლის ჩართვა-შეუძლია ჩამოთვალოს და ერთმანეთისგან გაარჩიოს
წელიწადის დროები (3 წთ.)
ენობრივ მასალაზე დაკვირვება/ორცნებიანი კომპოზიტების მიღება: მთა-ბარი,
ტყე-ველი,.
ერთმარცვლიანი და ორმარცვლიანი სიტყვების მოძებნა ტექსტში და მათი მართლწერა/(7 წთ.)
დამატებითი ინფორმაციის მიზნით პროექტორის გამოყენება-სლაიდ შოუ ზამთრის
ამინდის, სტიქიების, სპორტის, ტანსაცმლისა და კურორტების შესახებ(5 წთ).
გაკვეთილის შეჯამება, ძირითადი და ქვესაკითხების გამოყოფა (2 წთ.)
|
დავალების მიცემა
|
ცოდნის გაღრმავების მიზნით მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ
ზამთრის
ამსახველი ფოტოები მომავალ გაკვეთილზე ფოტოკოლაჟის
გასაკეთებლად (1 წთ).
|
მოსწავლეების შეფასება
|
შეფასება ხდება საგაკვეთილო პროცესში
ჩართულობის, დავალების შესრულების ხარისხის, გაკვეთილზე
აქტიურობის მიხედვით/სიტყვიერი კომენტარით, წახალისებით, ფერადი სტიკერებით/ (2 წთ)
|
გამოყენებული რესურსები
|
სახელმძღვანელო, პლაკატები, კომპიუტერი, პროექტორი,
დაფა, ცარცი.
|
Wednesday, May 6, 2015
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
კარგი გეგმაა
ReplyDeleteკარგია
ReplyDelete